מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    איזו הלבנת שיניים הכי טובה?

    איזו הלבנת שיניים הכי טובה?

    בכל טכניקות הלבנת השיניים משתמשים למעשה בנגזרות של מי חמצן על צורותיהן השונות.

    טכניקות להלבנת שיניים

    השוני הינו באמינות המרכיבים, ריכוזיהם השונים וטכניקות הייצור בחברות השונות ומסיבה זו מומלץ לשאול את רופאי השיניים באילו חומרים הם משתמשים, מיהי החברה היצרנית ולדאוג כי תהיה זו חברה מוכרת  ומובילה בענף.

    שוני נוסף הינו בדרך האצת תהליך ההלבנה, בחלק מטכניקות ההלבנה לא משתמשים כלל במאיץ, החומר מונח בתוך תבניות יעודיות שהוכנו מראש ומותאמות  בצורה מדוייקת לשיני המתרפא, המטופל  מרכיב את התבניות עם החומר על שיניו לפרקי זמן שונים התלויים בחברה היצרנית ובריכוז החומר וחוזרים על התהליך במשך מספר ימים.

    טכניקה להלבנת שן אחרת ללא האצה היא בעזרת מדבקות המכילות חומרי הלבנה בריכוז נמוך יחסית ונדבקות על השיניים לפרק זמן קצר ביום אך למשך מספר שבועות, מכיוון שריכוז החומר הינו נמוך יש צורך בפרק זמן ארוך יחסית עד להגעה לתוצאה הרצויה.

    לעומת ההלבנה המתבצעת בבית ,בטכניקות המשתמשות במאיץ מבוצעת הלבנת השיניים במרפאת השיניים.

    התהליך אורך כשעה-שעה וחצי, במהלך פרק הזמן הזה מורחים חומרי הלבנה על השיניים לאחר הגנה מתאימה על החניכיים, המאיץ המקצר את משך ההלבנה עי האצת פעולת החומר הפעיל יכול להיות מאיץ כימי, קרן לייזר או קרן אור  נראה המאירה על השיניים וממריצה את פעולת חומר ההלבנה על מנת שיפעל מהר יותר.

    חשוב לזכור כי הלבנת השיניים אינה הופכת את השיניים ללבנות אלא מחזירה את השיניים לכיוון צבען המקורי.

    חומרי ההלבנה מפרקים את מולקולות הצובענים אשר חדרו אל תוך השיניים למולקולות קטנות יותר ועל ידי כך חוזר צבע השיניים להיות בהיר יותר, כלומר קרוב יותר לצבען המקורי.

    אם התוצאה אינה מספקת ניתן להדביק על השיניים ציפויי חרסינה אשר יכולים כמובן להיות מיוצרים בכל צורה, בכל גודל ובכל צבע שנחפוץ.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם