מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    גשר שקוף לשיניים

    גשר שקוף לשיניים

    להשפעה המשמעותית של החיוך שלנו על חיינו אין גיל. כיום, אפשר ליישר את השיניים וליפות את החיוך בנוחות ובקלות ובאופן כמעט בלתי נראה – שקוף שזה פיתרון מושלם!

    מבוגרים רבים חולמים על שיניים ישרות וחיוך כובש אך חוששים להיראות עם "גשר" בולט על השיניים עד לקבלת התוצאה הרצויה. שיטת אינביזליין (INVISALIGAN) המבוססת על יצירת "גשר שקוף" וכמעט בלתי-נראה, פותחת את האפשרות ליישור שיניים עבור רבים כל כך שנמנעו עד היום ומקרבת אותם בקלות ובנוחות אל הגשמת החלום.

    יישור שיניים בשיטת אינביזליין (INVISALIGAN) מבוצע באמצעות קשתיות שקופות (פלטה שקופה) המונחות על השיניים ויוצרות עליהן  מעט לחץ הגורם לתזוזת השיניים לאט לאט, לכיוון הרצוי, כפי שנקבע  בעזרת תכנון ממוחשב על-ידי הרופא.

    היתרונות של גשר שקוף

    חיסכון – היום עלות הטיפול של גשר שקוף היא די נמוכה ביחס לטיפולים הבלתי נראים האחרים.

    גמישות אפשר בקלות יתרה לשנות כל תבנית לפי הצורך הרפואי ולפי הריאקציה של השיניים מבלי דרישה לתוספת מחיר עבור השירות.

    טיפול ידוע ומוכר – היום בכל מקום בעולם בו לומדים אורתודונטיה לומדים את שיטת טיפול זו, לכן  קיים מגוון פתרונות רחב לכל בעיה שצצה תוך כדי הטיפול.

    פשטות הליך טיפול זה נחשב לפשוט כשהמטרה היא להניע את השורשים או את השיניים בשלושה ממדים.

    חלופה לטיפול באמצעות סמכים (קוביות) בלתי נראים כמעט – והכי חשוב שמדובר בשקיפות (פלטה שקופה) והרבה מטופלים יכולים להרגיש נוח לחייך, לדבר ולהמשיך את חייהם כאילו אין להם דבר בתוך הפה.

    איך זה עובד?

    לאחר  אבחון, תכנון, התבוננות בצילומים ולקיחת מידות, מיוצרת סדרה של קשתיות שקופות כשכל קשתית מיוצרת באופן המותאם אישית לשיניים הייחודיות שלכם. תפקידן של הקשתיות הוא להזיז את השיניים בהדרגה עד למקומן הסופי. באמצעות  תכנון ע"י המחשב וטכנולוגיות הדמיה בתלת מימד, תוכלו לצפות כבר בתחילת הטיפול כיצד אמורות להראות התוצאות הסופיות והמרשימות של התהליך.

    ראו גם: טיפול ברווח בשיניים

    מהו משך זמן הטיפול בגשר שקוף?

    את הקשתית יש להרכיב במשך כ-20 שעות ביממה. כל קשתית מוחלפת מדי שבוע עד 10 ימים, בהתאם להתקדמות הטיפול, כשלאחר שסיימה את תפקידה עוברים לקשתית הבאה בסדרה. משך הטיפול כולו נקבע בהתאם לצרכים האישיים של כל מטופל.

     מהם יתרונות יישור השיניים באמצעות גשר שקוף?

    עובד בשקט: יישור השיניים באמצעות פלטה שקופה (גשר שקוף) הוא טיפול נוח, אסתטי וכמעט ובלתי נראה. לכן, אינו מפריע להמשך חיים מחוייך ופעיל בכל גיל.

    מאפשר הפסקה: מעבר להיותן נסתרות, הקשתיות ניתנות להסרה לצורך אכילה, שתייה וצחצוח שיניים ובכך מסייעות לכם לשמור על פה רענן והיגיינה טובה של הפה לעומת מכשור קונבציונלי המקשה על שמירת הגיינה אורלית

    עדין: בניגוד ליישור שיניים באמצעות חוטים ו/או קוביות מתכת, הטיפול באמצעות פלטות אינויזליין אינו גורם לפציעות או שריטות בלשון, בחניכיים ובלחיים.

    צפוי מראש: עוד לפני תחילת הטיפול וגם במהלכו תוכלו לראות את התוצאות הצפויות.

    האם הטיפול כואב?

    לאחר הטיפול, ישנם אנשים אשר חווים אי נוחות זמנית קלה לאחר החלפת קשתית ותחילתו של שלב חדש בטיפול. תחושה זו, שחולפת לאחר יום או יומיים, מעידה על תהליך הלחץ הרצוי שמוביל לתזוזת השיניים הרצויה ולהצלחת הטיפול.

    כמה עולה גשר שקוף?

    עלות הטיפול תלויה במידה רבה במורכבות המקרה הפרטי שלכם והטיפול המותאם לכם.

    הגשר השקוף הינו פיתרון בעל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד והמטופלים מעידים על טיפול נח ותוצאות מרשימות אשר תורמות לביטחונם העצמי ולשיפור המראה בחיוך תמידי.

    מה תכלול בדיקת השיניים שלי?

    בבדיקה של השיניים שולחים את הפציינט לצילומים, לאחר מכן נלקחות מידות עבור השיניים, מאבחנים ומציעים תוכנית טיפולית הכי מתאימה למצב השיניים של הפציינט. במידה ומחליטים לבצע הדבקה גם על השיניים האחוריות, יהיה צורך ביצירה של רווח קטן בין כמה שיניים באמצעות גומיות שנמתחות בין השיניים. אחרי שבוע מסירים אותן ומדביקים את הטבעות. בטיפול רגיל, בלי שום עקירה, בעזרת הסמכים והטבעות מבצעים יישור של השיניים בכל לסת נפרדת במידה ויש צורך עושים שימוש גם בגומיות בין הלסתות כדי להתאים ביניהם. התהליך לוקח זמן, מכיוון שמדובר בהזזה של שיניים שזה שינוי ביולוגי בעצם ובאזור החניכיים שמקיפים את השורש. בגמר הטיפול נהוג היום להדביק קיבוע על השיניים. לפני הקיבוע רצוי ללכת שוב לשיננית כדי להדביק את הסמכים על שיניים, כשהן נקיות מחיידקים ומאבנית.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם