מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    דרכים ושיטות להלבנת שיניים

    דרכים ושיטות להלבנת שיניים

    סובלים משיניים צהובות? כתמים בשיניים? מתביישים לחייך? הגעתם למקום הנכון! מרפאת ד"ר רוני אמיד מבצעת הלבנה לשיניים מעל 27 שנה עם אלפי לקוחות מרוצים שיכולים לחייך בנחת מבלי לחשוש.

    גורמים לשיניים צהובות

    מלבד הגנטיקה, ידוע כי שינויים בצבע השיניים עלולים להיווצר גם בשל צריכה מוגברת של מזונות חומציים או כאלו המכילים צבעי מאכל, כמו גם עישון, היגיינת פה לקויה, חבלות, שימוש בתרופות ו/או מסיבות אחרות, כשגם השנים שחולפות עושות את שלהן, ועם הגיל, השיניים שלנו מקבלות גוון אחר, צהוב או אפור יותר.

    הלבנת שיניים – חזרה לגוון המקורי

    כדי לנצח את נזקי הזמן, צבע השיניים העכור והיווצרותם של כתמים – מרפאת ד"ר רוני אמיד מציעה טיפול בהלבנת שיניים כפתרון פשוט, מהיר ויעיל.

    הטיפול מביא להבהרה משמעותית בגוון השן עד כדי השבתה לגוון המקורי ובכך משדרג את המראה הכללי של הפה, ושל האדם בכלל, שכן ידוע כי אחד הכוחות הבולטים והמשפיעים ביותר שיש לנו טמון בקסם שבחיוך כובש ויפה.

    טיפולי הלבנת שיניים נחשבים כטיפולים קלים וזמינים אך עם זאת, הלבנה איכותית יכולה להתקיים רק בתנאים של עבודה יסודית ומוקפדת ומקצועיות בלתי מתפשרת.

    תמיד לפני טיפול של הלבנת שיניים יש להתייעץ עם רופא, ישנם טיפולים טבעיים להלבנת שיניים אך אלו אינם מחזיקים מעמד לזמן רב וגורמים לעיתים לבעיות נוספות בשיניים. שינניות, קוסמטיקאיות, אחיות ולבעלי מקצוע נוספים שאינם רופאי שיניים, אסור על פי חוק לבצע טיפול של הלבנת שיניים.

    בכל סוגי הטיפול, בין אם מדובר בהלבנה ביתית, קרן אור או טיפול אחר, ההלבנה תתבצע רק על שיניים טבעיות ולא מלאכותיות, בנוסף יש גווני לבן מרובים ויש לתאם ציפיות ולראות את התוצאה האמורה לבוא טרם הטיפול.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם