מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    הלבנה ועיצוב קוסמטי לשיניים, ציפויי חרסינה ועוד

    הלבנה ועיצוב קוסמטי לשיניים, ציפויי חרסינה ועוד

    מגוון הכלים והשיטות של הקוסמטיקה הדנטאלית התפתח מאוד בשנים האחרונות. כתוצאה מכך, השאלה מה לשנות ואיך, נתונה היום במידה רבה לבחירת הלקוח – ובהתאם משתנים משך הטיפול ועלותו. לפעמים אפשר להגיע לתוצאות מפתיעות גם בפגישה אחת. להלן כמה מסלולי טיפול וטכניקות:

    הלבנה ועיצוב קוסמטי

    אם החיוך שלך "התעייף", אם השיניים שינו את צבען – התכהו, נשחקו, או אף נשברו – אפשר בהחלט לרענן את החיוך במרפאת האסתטיקה הדנטלית של ד"ר רוני אמיד באמצעות הלבנת שיניים ועיצוב קוסמטי במספר פגישות.

    ציפויי חרסינה

    אם השיניים שלך אינן מתאימות להלבנה, או אם היית רוצה שיניים בהירות באופן אחיד יותר מכפי שניתן להשיג בהלבנה, אפשר להגיע לתוצאות מושלמות באמצעות ציפויי חרסינה – ובאותה הזדמנות ניתן לשפר גם בעיות קוסמטיות נוספות.

    אורתודנטיה מיידית

    מבוגרים עם בעיות אורתודנטיות התקשו מאוד לפתור אותן – מי רצה להסתובב במשך שנים עם מכשור ליישור שיניים? בשנים האחרונות ניתן מענה לבעיה, עם התפתחות האורתודנטיה המידית. אמצעים שונים שנראים לגמרי טבעיים, מאפשרים לנו היום ליצור במהירות שינויים אסתטיים דרמטיים. ציפויי חרסינה או כתרים מאפשרים לשנות את צורת השיניים, לסגור מרווחים בין שיניים, להקטין בליטה של השיניים, ליישר שיניים עקומות ועוד.

    כתרים, גשרים והשלמת שיניים

    טכניקות חדשות לבניית כתרים וגשרים אסתטיים מאפשרות לנו היום להוסיף שיניים ולשפר את החיוך גם למי שסובל מחוסר שיניים. אפילו במצב של חוסר שיניים רב, העלול לגרור לצמצום גובה הפנים, נוכל ליצור מחדש את כל השיניים, בדרך המאפשרת תפקוד מלא והופעה חיצונית מרשימה.

    ראו גם: פריודונטיה

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם