מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    הלבנת שיניים בלייזר

    הלבנת שיניים בלייזר

    זוהר יותר ברגע? יש דבר כזה!

    שתיית קפה, עישון, צריכה מוגברת של מזונות חומצתיים או צבעי מאכל, גנטיקה סוררת או פשוט השנים שעושות את שלהן, גורמים לשיניים שלנו לאבד את הלובן הבוהק שלהן ולהפוך לצהובות ודהויות ובכך להשפיע על כל היופי הקורן מכם. הלבנת שיניים בלייזר או בטכניקה המתקדמת ע"י מנורת לד (zoom של תכנת פיליפס) היא דרך מהירה ואפקטיבית לשינוי מהיר ובהיר לשיניים שלכם. טיפולי הלבנת שיניים נחשבים כטיפולים קלים וזמינים אך יחד עם זאת, הלבנת שיניים איכותית בטווח טכניקות השיניים המתקדמות, מחייבת הקפדה ומקצועיות הניכרים בעבודה יסודית ובלתי מתפשרת. מרפאת אסתטיקה דנטלית ד"ר רוני אמיד מציעה טיפול מקצועי של הלבנת שיניים בעזרת קרן אור כפתרון פשוט, מהיר ויעיל לאורך זמן.

    כיצד מתבצע תהליך הלבנת השיניים בעזרת קרן אור?

    בדיקת התאמה – לפני שתתחילו בתהליך, תוכלו לקבל הסבר מקיף מצוות המרפאה שלנו שישמח לענות על כל שאלה ולוודא אתכם האם אתם מתאימים לטיפול הנדרש. ניקוי יסודי – אחת מצוות השינניות המנוסות שלנו יבצעו תהליך של סילוק אבנית ופוליש על מנת לנקות את השיניים מאבנית ולכלוך. התאמת צבעים – גוון השיניים שלכם ייבדק וירשם על-ידי הרופא המטפל על מנת להבטיח מעקב אחרי שינוי גוון הצבע האישי שלכם. הגנה מיטבית – על מנת להגן על האזורים שאינם זקוקים להלבנה, יכוסו החניכיים בגלילי צמר גפן וג'ל מגן ומתקשה. הלחיים והשפתיים יורחקו מעט באמצעות מתיחה קלה לצדדים, ועל עינכם יורכבו משקפי מגן שישמרו מפני האור. חשיפה לאור מנורת ההלבנה  בשלב זה הג'ל המלבין נמרח וממוקם על השיניים המטופלות ובאמצעות אור מנורת ה zoom מתחילה פעולת ההלבנה שנמשכת כ 15 דקות. לאחר סיום החשיפה הראשונית, מוסר הג'ל מהשיניים. על אותו תהליך חוזרים 3 פעמים נוספות עד לתוצאה המקסימלית. לקראת סיום – לאחר שהרופא ישטוף את ג'ל ההלבנה בפעם האחרונה, תתבצע הערכה של הגוון והתוצאה שהתקבלה והתוצאה. ייתכן ותצויידו גם בערכה ביתית המכילה ג'ל הלבנה להשלמת הטיפול ושמירת התוצאה הזוהרת לאורך זמן.

    האם קיימות תופעות לוואי בהלבנת שיניים בלייזר?

    ישנם מטופלים המדווחים על רגישות בשיניים מיד לאחר הטיפול ולפרק זמן שלא עולה על כ 48 שעות מרגע סיום הטיפול.

    איך שומרים על תוצאות הלבנת השיניים לאורך זמן?

    על מנת לשמר את המראה הממכר של שיניים צחורות וחיוך קורן, מומלץ להימנע ככל הניתן מצריכת מזון המכיל מרכיבים חומצתיים או צבעי מאכל המכתימים את השיניים, יש להימנע מעישון ולהקפיד על ביקור אצל השיננית אחת לשלושה חודשים. ראו גם: כל השיטות להלבנת שיניים

    לפרטים נוספים על הלבנת שיניים בלייזר ובדרכים נוספות, פנו אלינו 03-5446699

     

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם