מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    טיפולי שיניים לילדים

    טיפולי שיניים לילדים

    ילדים בגילאים שונים עלולים לסבול מלא מעט בעיות בשיניים. לוקח זמן עד שהילדים מסגלים לעצמם שגרה של צחצוח שיניים קבוע ונכון, יש להמתין עד שנופלות שיני חלב וכמובן שצריך לעקוב ולוודא שגם שיניים קבועות צומחות כפי שמצופה מהן, שהן צומחות במקומות שלהן ושהן כמובן צומחות ישר. חשוב לדאוג לבריאות הפה והחניכיים ולעשות זאת על ידי ביקורת מפעם לפעם אצל רופא שיניים המומחה בטיפול בילדים. על מנת להקל על ילדים בביצוע טיפולי שיניים שונים ישנן כיום כמה וכמה טכניקות המתאימות לילדים ואכן מקלות מאד על כאבים ותחושות של חוסר נעימות.

    תחושת כאב אצל ילדים בטיפול שיניים

    השיטה המובילה כיום היא באמצעות גז צחוק שגם מקל על כאב הטיפול וגם גורם לילד תחושה של ריחוף קל. היתרון הגדול בשיטה זו היא שאין מדובר בחומרים כימיים שצריך להחדיר לגוף הקטן, שכן הורים רבים נרתעים מכך ולכן מעדיפים את גז הצחוק. בנוסף את גז הצחוק שואפים ואין צורך בזריקות שאינן נעימות בחלל הפה. במקרים סבוכים יותר יש לבצע הרדמה חלקית או כללית, על פי שיקול דעתו של הרופא שמבצע את הטיפול.

    למידע נוסף על טיפול שורש לחצו כאן.

    טיפולי שיניים לילדים – מי זכאי החל מתחילת שנת 2016 הופעלה תכנית של זכאות לטיפול שיניים במסגרת סל הבריאות וכך החלו קופות החולים לספק גם שירותים של טיפולי שיניים לילדים עד גיל 18. כך קל יותר לשמור על בריאות השיניים והפה של הילדים וגם הטיפולים הפכו לנגישים הרבה יותר עבור אוכלוסיות שונות בציבור שכלל לא יכלו להרשות לעצמם את ביצוע הטיפולים. מכיוון שכאשר יש צורך בטיפול שיניים יש חשיבות גבוהה לזמן ולחוסר העיכוב, הרי שכאשר הטיפול ניתן בחינם קל יותר להתחיל בו וכך למנוע החמרה של המצב או הבעיה.

    טיפולים מסוימים ניתנים לביצוע כיום על ידי טשטוש בלבד, כלומר הילד ואזור הטיפול נשארים בהכרה מלאה אך הילד לא יחוש שום כאב. דרך נוספת היא לבצע טיפולים באמצעות לייזר המבוצעים בעצם מרחוק ובכך אין מגע ישיר של כלי העבודה של רופא השיניים עם הפה של הילד, מה שהופך את הטיפול למהיר ויעיל הרבה יותר.

    לקבלת ייעוץ ראשוני לחצו כאן וצרו קשר

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם