מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    כמה עולה השתלת שיניים?

    כמה עולה השתלת שיניים?

    גורמים רבים יכולים לקבוע ולהשפיע על מחיר השתלת השיניים.

    ישנם סוגים רבים מאד של שתלים לשיניים המיוצרים במקומות שונים בעולם וברמות שונות של דיוק בייצור,  סטנדרטים שונים של הקפדה על סטריליזציה, סטנדרטים קפדניים יותר או פחות של בקרת איכות בייצור ובאריזה, צריבת שטח הפנים של השתל או מריחת חומרים להגדלת שרידות השתל ועוד.

    מחיר השתלת שיניים

    חברות בינלאומיות נבדלות זו מזו גם בגדלן וביכולתן לפתח מחלקת מחקר ופיתוח ובהתאמה ישנן לחברות השונות "פטנטים" שונים ייחודיים להן ואינם קיימים בחברות אחרות.

    כך, לחברות המובילות בענף ישנם פיתוחים מוכרים רק להן ואלו קיימים אך ורק בשתלים שלהן פיתוחים אלו  עוזרים לשרידות השתלים לשנים רבות כמו גם מעלים את סיכויי הקליטה הראשונית של השתל ומקטינים את איבוד העצם סביב השתל לאחר העמסת השתל.

    בשתלים האיכותיים יותר גם דיוק חיבור החלקים השיקומיים אל השתל יקבע האם תהיה הצטברות שאריות מזון וחיידקים רבה או נמוכה ובהתאם ישרוד גם השיקום ויוכל לתפקד בפה לשנים רבות.

    מטבע הדברים השתלים ה "מותגיים" האיכותיים יותר יהיו גם יקרים יותר מאלו המיוצרים בטכניקות ירודות, בתקנים פחות מחמירים ובאמצעי ייצור פחות מתקדמים.

    מרכיב נוסף במחיר הוא האם הרופא המבצע את השתלים הינו מומחה לחניכיים שעבר הכשרה מתאימה לניתוחים ולטיפול בחניכיים ועצם כמו מומחה לכירורגיית פה ולסתות או לחילופין האם הרופא המבצע את ההשתלה הינו רופא שיניים שלא עבר הכשרה מתאימה של התמחות בטיפול בעצם ובחניכיים.

    במקרים בהם נדרשת השתלת עצם ישנם סוגים שונים של עצם ברמת מחירים שונה, לעיתים נדרשים טיפולים נוספים כמו עיבוי הרכס בעזרת ממברנות מסוגים שונים המשפיעות על מחיר ההשתלה כמו גם רמת הניסיון , ידע ומקצועיות של הרופא המבצע.

     

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם