מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    מהו יישור שיניים

    מהו יישור שיניים

    לחיוך שלנו יש השפעה ישירה ומשמעותית על חיינו. באמצעות החיוך אנחנו יכולים לשפר את יחסנו עם הסביבה, להצליח לייצר רושם ראשוני מצוין, לזכות לתגובות חיוביות, ולהגדיל את הסיכוי להצלחה בכל פגישה חשובה.

    מעוניינים בחיוך כובש, אסתטי ויפה, מפה לפה? במרפאת ד"ר רוני אמיד תמצאו מענה מקיף ומדויק במיוחד בשבילכם, בדרך לחיוך המושלם.

    הגיל להתחיל

    בעבר, כשחשבנו על יישור שיניים ראינו לנגד עינינו מתבגר/ת עם פלטה או גשר מברזל וחיוך מבויש. אבל לא עוד!

    היום, בנוסף ליישור השיניים המומלץ בגיל צעיר לילדים ולמתבגרים, יותר ויותר מבוגרים אינם מתפשרים עוד על אסתטיקת הפה והמראה, והם פונים ומבקשים טיפול ליישור שיניים, וזאת, בעיקר בזכות האפשרויות האסתטיות והמגוונות המאפשרות טיפול דיסקרטי אשר אינו בולט לעין.

    לא רק יישור אסתטי

    מטרת יישור השיניים הינה תיקון פגמים במנח השיניים וביחס בין הלסתות.

    אמנם לרוב, התיקון אותו מעוניינים המטופלים לבצע נובע משיקולים אסתטיים אך חשוב לדעת כי יישור שיניים עשוי להביא גם לשינוי ושיפור באופן הלעיסה והדיבור, לתרום להיגיינת הפה ובסוף גם יוביל לקו שיניים ישר ויפה.

    לפיכך, ליקויים שכיחים מובילים לצורך בפתרונות מקיפים המשלבים בין טיפול ליישור שיניים לבין רפואת שיניים אסתטית, כמו במקרה של צורך בצמצום רווחים משמעותיים בין השיניים או שיניים בעלות הטיה לכיוונים שונים, כשלאחר תהליך היישור נוכל להתאים ציפוי חרסינה לתוצאה מיטבית.

    טיפול בשיניים בעלות הטיה לכיוונים שונים, צפיפות או ריווח יתר בין השיניים, סגירה או מנשך בלתי תקינים, יסייעו בשיפור התפקוד ויתרמו באופן משמעותי לאסתטיקה הכללית, ובחירה במרפאה המובילה בתחום האסתטיקה של החיוך תאפשר טיפול כולל תחת קורת גג אחת עד לחיוך המושלם.

    מה כולל הליך יישור השיניים?

    עם בחירתכם בטיפול במרפאת ד"ר רוני אמיד, תופנו לפגישת ייעוץ במרפאתנו אצל רופאת שיניים המתמחה ביישור שיניים ובדיקה יסודית לצורך הערכת תפקודי הפה והפנים.

    ההערכה הראשונית כוללת צילומי פה ופנים וצילומי רנטגן שונים, היכרות עם צרכי המטופל וסגירת התוכנית הטיפולית בהתאמה אישית, ומתחילים…

    משך הטיפול משתנה בהתאם לגיל ולשיטה בה נבחר לבצע את יישור השיניים, ויושפע כמובן מטיפולים אסתטיים משלימים כמו כתרים או שתלים שיבוצעו במקרה הצורך.

    מבוגרים ללא רסן

    השיטות המתקדמות ליישור שיניים, המספקות היום מגוון של פתרונות לטיפול באמצעים שאינם בולטים לעין, הביאו מבוגרים רבים להגשמת החלום לשיניים ישרות בחיוך חסר רסן.

    בשיטת "אינויזליין"- יישור שיניים שקוף, נעשה שימוש בקשתיות שקופות המהוות למעשה גשר כמעט בלתי נראה המותקן בחלל הפה. קשתיות אלו מוחלפות מדי שבוע עד 10 ימים, בהתאם להתקדמות הטיפול, ומעבר לכך, ניתנות להסרה על ידי המטופל עצמו בכל עת בה ירצה.

    הגשר השקוף הינו פיתרון בעל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד ולפיכך מבוצע רבות במרפאתנו, לצד אפשרויות בחירה בפתרונות נוספים הכוללים גשר חיצוני או טיפול פנימי וללא גשר המותאמים לכל מטופל על פי צרכיו ומיושמים במרפאת ד"ר רוני אמיד, באמצעות המכשור המקצועי והמתקדם ביותר בתחום בארץ ובעולם.

    מעוניינים ליישר את קו החיוך? רוצים לקבל מידע נוסף וייעוץ מקיף בתחום יישור השיניים למבוגרים? לחצו כאן והשאירו פרטים

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם