מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    מהו תכנון ממוחשב להשתלת שיניים?

    מהו תכנון ממוחשב להשתלת שיניים?

    בעבר נהגו רופאי השיניים המבצעים השתלת שיניים להחדיר את השתלים "לפי העין" בהתאם למיקום שהעריכו שהינו הנכון והמתאים ביותר לקראת השיקום העתידי או לחילופין במקומות בהן הייתה כמות ואיכות העצם הטובה ביותר להשתלה.

    מהו תכנון ממוחשב להשתלת שיניים?

    ברפואת השיניים המתקדמת נעשה כיום שימוש באמצעי הדמיה מתקדמים יחד עם שימוש באמצעות מדפסת תלת מימד וכך ניתן ליצור הדמיה תלת מימדית של עצמות הלסתות לאחר התאמה של צילום CTאל תבנית גבס המדגימה בצורה מדויקת את עצמות הלסת..

    בתהליך זה נעשה שימוש בצילומי CT דיגיטליים אשר מקטינים את החשיפה לקרינה ב 90% לעומת צילומים קונבנציונליים.

    לאחר התאמת צילום ה CTעל דגם הלסת מתוכנן על המחשב ומיוצר סד מנחה  מדויק אישי  המונח על עצם הלסת בזמן ההשתלה מכוון את הרופא המשתיל ומנחה אותו היכן המיקום האידיאלי בו יש למקם את השתלים. הסד מדריך מהי הזווית ומהו הכיוון המדויק של השתלים ומהם המרחקים המתאימים ביותר בין השתלים, כך נקבעים מספר השתלים ומתוכנן מיקומם האידיאלי כמו גם אורכם של השתלים בהתאם לתנאי העצם ובהתאם לצורה הטובה ביותר המתאימה לשיקום העתידי.

    בתוך הסד  ישנם שרוולים דרכם עוברים המקדחים בזמן ההשתלה  ומנחים את המשתיל בצורה מדויקת ללא חשש מפגיעה בגופים אנטומיים כמו עצבים באזור, סינוסים כלי דם או פגיעה בשיניים הסמוכות היכן למקם את השתלים.

    בהשתלה באמצעות סד מנחה אישי ניתן לעיתים לבצע שתלים ללא חיתוך החניכיים והיא מהירה יותר, מדויקת, בטוחה יותר ופחות טראומתית למטופל.

    למידע בנושא השתלת שיניים – לחצו כאן.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם