מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    כל מה שרציתם לדעת על ציפוי חרסינה לשיניים

    כל מה שרציתם לדעת על ציפוי חרסינה לשיניים

    שאיפתו של כל מי שמטופח ואסתטי ששיניו תיראנה יפות, נקיות, בריאות וכמובן כמה שיותר מחמיאות. כיום ישנם לא מעט טיפולים שמטרתם שיקום שיניים הרוסות או שיפור משמעותי של המראה שלהן, ואחד המרכזיים שבהם הוא על ידי הדבקת ציפוי חרסינה. כפי שניתן להבין מהשם של טכנולוגיה זו – מדובר בפיסה דקה של חרסינה המודבק לחזית השיניים וכך השיניים נראות לבנות, מבריקות ומחמיאות כל הזמן. בנוסף לכך – ישנן תכונות רבות המהוות יתרון לשיטה זו ולא בכדי היא מועדפת על רופאי שיניים ומטופלים כאחד.

    יתרונות לציפוי חרסינה לשיניים

    ישנם הרבה יתרונות לציפוי חרסינה לשיניים. ראשית – אין מדובר בפעולה כירורגית פולשנית ולכן גם אינה כואבת. הטיפול עצמו אינו כרוך בכאב, הטיפול יחסית מהיר ואינו אורך זמן רב.  הציפוי נותן צורה חדשה לשן ולכן גם יכול לתת מענה בסגירת הרווחים הקיימים בין חלק מהשיניים ובכך אפילו להחליף פרוצדורות הקשורות לעולם האורתודונטיה. הטיפול מתאים עבור מי שמופיעים על השיניים שלו סימני עששת, מי שצבע השיניים שלו אינו מחמיא (מסיבות שונות) ומי שמעוניין לשפר את  מראה החיוך שלו.

    מידוע נוסף אודות טיפולי ציפוי לשיניים

    כאמור, הטכנולוגיה מבוססת על עלי חרסינה דקיקים אשר מודבקים על החלק החיצוני של השיניים, זה הנראה כלפי חוץ. עלים אלה יכולים להוות תחליף לכתרים במקרים מסוימים ומשנים את החיוך, את מראה חלל הפה והפנים למבריקים ומטופחים הרבה יותר. מדובר בטכנולוגיה אשר בזכותה אנשים רבים מפסיקים להתבייש במראה השיניים שלהם ולא מעט מהם פונים לעזרתו של רופא השיניים על מנת לקבל את הטיפול וכך לקבל  צורה וצבע חדש לשיניים.

    בתחילת הטיפול מתבצע שלב חשוב של הסרת שכבה דקה מחזית השיניים  על מנת לא לקבל שיניים עבות ובולטות ובאופן מידי לאחר הטיפול אפשר לצאת מהמרפאה עם חיוך רחב ובוהק המראה כלפי חוץ שיניים לבנות, נקיות ובריאות בעלות מראה טבעי ומחמיא. עבור לא מעט אנשים מדובר בהצלה של ממש.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם