מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    פריצת הטכנולוגיה – הכירו את מעבדת השיניים הדיגיטלית

    פריצת הטכנולוגיה – הכירו את מעבדת השיניים הדיגיטלית

    הטכנולוגיה המתקדמת מקיפה אותנו מכל עבר והופכת תחומים רבים בחיינו לפשוטים, נוחים ויעילים במיוחד. אחת מהשפעותיה של פריצת הטכנולוגיה היא בתחום הרפואה בכלל ובתחום רפואת השיניים בפרט, כאשר מעבדת השיניים הדיגיטלית מייצגת את קדמת הטכנולוגיה בתחום רפואת השיניים

    על טכנולוגיה ושיניים

    העולם המתקדם בו אנחנו חיים, מתאפיין בעיקר בקדמה הטכנולוגית פורצת הדרך, המאפשרת לכולנו לשמור על איכות חיים מיטבית ולבצע מגוון פעולות בקלות, מהירות ויעילות. כך, הטכנולוגיה נמצאת כמעט בכל תחום ותחום בחיינו, החל מהסמארטפון שכולנו משתמשים בו ועד בינה מלאכותית ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים אחרים. אך כיצד הטכנולוגיה מתקשרת לשיניים שלנו?

    טיפולי השיניים הם בין הטיפולים הרפואיים הנפוצים במיוחד בקרב כלל האוכלוסייה, ילדים ומבוגרים כאחד, המחפשים את שירותי מרפאת השיניים המתקדמים והמהירים ביותר, באופן שיתאים לקצב החיים המהיר שהטכנולוגיה המתקדמת הרגילה אותנו אליו. לכן, כדי להתאים את שירותי רפואת השיניים שלכם לעידן הטכנולוגי המתקדם בו אנחנו חיים, חשוב ומומלץ להכיר את מעבדת השיניים הדיגיטלית.

    מהי מעבדת שיניים דיגיטלית?

    מעבדת שיניים דיגטלית

    חלק ניכר מטיפולי השיניים כרוך בפעולות מיוחדות, דוגמת ייצור והתאמה של כתרים לשיניים, המבוצעות על ידי טכנאי שיניים מקצועיים ובאמצעות מעבדת שיניים מיוחדות הייחודיות של מעבדות אלו הן הייצור של התקנים ומכשירים לחלל הפה, המבוצעים ברוב המקרים בהתאמה אישית לכל מטופל.
    פריצת הטכנולוגיה, הביאה לכך שמעבדת השיניים המסורתית, בה טכנאי השיניים נעזרו והשתמשו במכשירים שונים בכדי לדמות את חלל הפה וכן לפסל ולעצב את החומרים השונים מהם ייצרו את אביזרי השיניים השונים, הפכה למעבדה דיגיטלית, המבצעת את כל תהליך הייצור וההתאמה באופן ממוחשב, מהיר ומדויק.

    מעבדת שיניים דיגיטלית – כיצד זה עובד בדיוק?

    טכנולוגיה מתקדמת והליכים ממוחשבים, מאפיינים את כל המכשירים הדיגיטליים המתקדמים, אך כיצד זה עובד בדיוק במעבדת שיניים דיגיטלית?
    בראש ובראשונה, שירותי מעבדה דיגיטלית נעזרים בחיישני הדמיה מתקדמים, המאפשרים יצירת מודלים תלת ממדיים מדויקים של חלל הפה. בנוסף, מחרטה דיגיטלית מאפשרת ייצור דיגיטלי של כתרים, באופן ההופך את עבודתם של טכנאי השיניים לקלה, מדויקת ומהירה במיוחד.

    מהם יתרונות השימוש במעבדת שיניים דיגיטלית?

    שירותי רפואה דיגיטליים בכלל ומעבדות שיניים דיגיטליות בפרט, הכרחיים עבור רופאי שיניים המעוניינים לשמור על רמת שירות גבוהה ולספק את מלוא שירותי רפואת השיניים, כאשר לשימוש במעבדת שיניים דיגיטלית יש מספר יתרונות בולטים:

    • תמורה להשקעה – רכישה ראשונית של מעבדת שיניים דיגיטלית אמנם נראית במבט ראשון כהוצאה יקרה למדי, אך בחישוב של עלות מול תועלת, מדובר בהוצאה שמחזירה את עצמה מהר מאוד ואפילו חסכונית יותר.
    •  חיסכון בזמן – חיסכון לא קשור רק לכסף, אלא גם לזמן (ששווה כסף). כך, באמצעות מחרטה דיגיטלית לייצור כתרים, תאפשרו ללקוחות המרפאה שלכם זמני המתנה מהירים ביותר.
    • דיוק מירבי – שיטת ההדמיה והתהליכים הממוחשבים, נחשבים למדויקים במיוחד, כך שתוכלו להתאים באופן אישי ובצורה מקסימלית את האביזרים השונים למטופלים שלכם.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם