מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    ציפוי חרסינה לשיניים מחיר

    ציפוי חרסינה לשיניים מחיר

    מחיר ציפוי חרסינה אינו אחיד ונקבע בהתאם למספר גורמים. ישנה חשיבות עצומה למקצועיות הרופא האם הוא מנוסה בביצוע טיפולים אסתטיים? למד, התמקצע בטיפולי ציפויי חרסינה, השתלם בקורסים ובכנסים? האם הגעת לרופא השיניים בעקבות חברים או קרובי משפחה שעברו טיפול דומה והתוצאה בפיהם מחמיאה? האם החיוך אסתטי וכובש, מתאים למבנה הפנים ולאישיותם ואינו נראה כנטע זר בחלל הפה?

    רופא שיניים מקצועי בתחום אסתטיקה דנטלית

    רופא שיניים מתמקצע בתחום האסתטיקה ותחת ידיו עברו כבר שינויי חיוך רבים, ידע להתאים את הטיפול הנכון על מנת לקבל את התוצאה הרצויה לשביעות רצונו המלאה של המטופל. לעיתים ישנן מגבלות רפואיות או אסתטיות, אשר מונעות ביצוע סוגי טיפולים שונים. ככל שרופא השיניים מקצועי, מנוסה ומיומן, ידע כיצד להימנע מראש מבעיות העשויות לצוץ בעקבות הטיפול.

    רופא מומחה לאסתטיקה דנטלית חייב להתאים עצמו לשוק מקצועי משתנה, להתפתחות החומרים, למכשור דיגיטלי וממוחשב מתקדם, לתכנן את הטיפול בצורה הנכונה שתענה על הדרישות האסתטיות של המטופל כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר בעיני המטופל.

    טכנאי מוכשר באסתטיקה דנטלית

    גורם מרכזי נוסף בהחלטה היכן לבצע את הטיפול הינה מקצועיות הטכנאי המבצע את ציפויי החרסינה. ככל שהטכנאי מוכשר בתחום האסתטי, ידע להתאים את הצורה הנכונה של החיוך אל מאפייני הפנים, אל צורת השפתיים, כמות השן הנכונה המבצבצת בחיוך, כמות חניכיים הנגלית בחיוך, האם מיקום השיניים שהתקבלו לאחר הטיפול מבליט את השפה? האם השיניים ארוכות מדי או קצרות מדי כך שאינן נראות בחיוך? כך גם לגבי צבע השיניים המתקבל, האם תואם לשיניים האחרות. הטכנאי, כמו גם רופא השיניים צריך להיות קשוב לרצונות המטופל העובר את שינוי החיוך כך שהתוצאה המתקבלת בסופו של תהליך הטיפול צריכה להיות לשביעות רצונו המלאה של המטופל/ת.

    הטכנאי נדרש להשקיע בטיפול האסתטי בעזרת ציפויי חרסינה זמן רב, בדיוק כמו רופא השיניים המטפל. מומלץ מאד שהטכנאי יפגש עם המטופל וילמד את צרכיו ורצונותיו על מנת להגיע בסיומו של תהליך לתוצאה הנדרשת ולחיוך שבעיני המטופל הינו האידיאלי.

    כשרון אמנותי הינה דרישת סף מהטכנאי על מנת לבצע ציפויי חרסינה ברמה גבוהה אך זה בלבד אינו מספיק, יש צורך להתקדם עם חידושי רפואת השיניים עם השנים, מעבודה ידנית עבר שוק רפואת השיניים לדיגיטלי וממוחשב. החומרים משתנים לעתים קרובות והופכים להיות חזקים יותר בעלי תכונות ביולוגיות טובות יותר והתאמה אסתטית אחרת כך שהמיומנויות המקצועיות הנדרשות מהטכנאי גם הן עוברות שינוי עם ההתפתחות הטכנולוגית והממוחשבת.

    טכנאי מקצועי ברמה גבוהה ידע יחד עם רופא השיניים להתאים את חומר ציפויי החרסינה הנכון למקרה בהתאם לתכונות הנדרשות מציפוי החרסינה לפתרון הבעיות השונות, שן כהה בה נדרש מיסוך לצבע הכהה אין דינה כשן שבורה, בה נדרש ציפוי החרסינה להיות חזק בדרגה קרובה ככל הניתן אל חוזק השן המקורית.

    הדמיה לביצוע טיפול אסתטי

    בביצוע טיפול אסתטי מסוג של ציפויי חרסינה נדרשת לרוב הדמיה מכיוון שאף אחד מאתנו אינו רוצה להגיע לסיומו של הטיפול ולגלות שהתוצאה אינה תואמת לציפיות. הדמיה נכונה מבוצעת ע"י הטכנאי בעזרת תכנת מחשב ולאחר מכן מועתקת התוצאה אל הדמיית שעווה וזו מאפשרת יצירת הדמיה גם בפה המטופל. רק לאחר תיאום ציפיות מדויק בין רופא השיניים לטכנאי ולמתרפא, אפשר להתחיל בביצוע ציפויי החרסינה.

    כמובן שמחיר גבוה לציפויי חרסינה אינו מלמד בהכרח על איכות התוצאה המתקבלת ועל רמת שביעות הרצון, אך ניתן להניח על רמה גבוהה של התאמה בין רמת המחירים הנדרשת לכמות ההשקעה של רופא השיניים והטכנאי בציפויי החרסינה המותקנים בפה ובנכונותם לפתור בעיות במהלך הטיפול או לעיתים לחזור ולבצע את הטיפול במלואו מחדש אם התוצאה המתקבלת אינה עונה על הציפיות.

    מעבר לתמחור עבור זמן השקעת הרופא והטכנאי בטיפול, החומרים בהם משתמשים בטיפולים וחומרי הבדיקה ועד לחומרים מהם נוצרים ציפויי החרסינה עצמם, ישנה חשיבות עצומה גם לחוויית התהליך. האם המרפאה נעימה ומזמינה, התנאים הסטריליים, מכשור מתקדם, מוסיקת רקע בחלל ונכונות אנשי צוות המרפאה להיענות לפניות המטופלים.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם