מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    פיסול פנים, עיצוב קו לסת

    פיסול פנים, עיצוב קו לסת

    פיסול פנים ולסת 2 

    להחזיר לך את קווי המתאר המושלמים, את רעננות עור הפנים והיופי הטבעי באמצעות תהליך חדשני ובלתי פולשני של פיסול פנים או עיצוב קו לסת – זה פשוט ואפשרי!

    בלב מרכז הבוהמה של תל אביב נמצאת המרפאה הקסומה של ד"ר רוני אמיד. שם תמצאו מיטב מומחים, בעלי ניסיון רב והבנה עמוקה בתחום האסתטיקה שיתנו לכם מענה שלם ליופי של חלומות.

    מה זה בוטוקס?

    כולם כבר יודעים ששמירה לאורך השנים על מבנה ועור הפנים ועל קו לסת חד ומשורטט, משדרים אסתטיקה ומשמרים נעורים. ומי לא רוצה להראות ולהרגיש צעיר בכמה שנים כשהאפשרות היום פשוטה ונגישה כל כך כמעט לכולם? בעזרת חומצה היאלרונית ניתן לבצע פיסול פנים מותאם אישית, על מנת לייצר מראה פנים סימטרי, הרמוני וטבעי.

    מהו פיסול פנים ואיך יוצרים עיצוב עצמות לחיים או קו לסת?

    פיסול פנים היא שיטה חדשנית ליצירת אפקט של מתיחת פנים, ללא ניתוח. 

    הטיפול מותאם אישית, וכולל במקרים מסוימים הזרקת חומצה היאלרונית להחזרת נפחים לאזור הלחיים, הרקות, או במקרים מסוימים פיסול קו לסת.  

    קו לסת מודגש ומבנה פנים מוצק ורענן הוא משאת נפשם של רבים. עם השנים, כשמתקיים רפיון רקמות וירידה בכמות הקולגן והאלסטין שאחראים על מיצוק וגמישות העור שלנו, גם קו הלסת מטשטש, מאבד מאחידותו והופך לרפוי. עיצוב קו הלסת או פיסול פנים באמצעות הזרקת חומר מילוי מאפשר תיקון ויצירת פרופורציות נכונות בין קו הלסת למבנה הפנים כולו.

    מטרתו של פיסול הפנים ואיתו עיצוב קו הלסת להדגיש את קווי המתאר, לחדד ולהדגיש את האזורים המחמיאים ללא צורך בניתוח, בהליך קצר ופשוט ללא כל צלקות.

    למי מתאים פיסול פנים או עיצוב קו הלסת?

    פיסול פנים כמו גם עיצוב קו הלסת מתאים לכל אדם, אישה או גבר שמעוניינים להחזיר את החיוניות לעור הפנים שלהם, להצעיר ולרענן את המראה במהירות, ביעילות וללא ניתוח.

    כיצד מתבצע תהליך פיסול פנים או עיצוב קו לסת?

    פיסול פנים כמו גם עיצוב קו לסת הוא תהליך הדרגתי שכולל אבחון אישי מדויק במהלכו מתקיימת התאמה של חומרי המילוי הדרושים לאזורים השונים בפנים כולל קו הלסת שמהווה את אחד האזורים המרכזיים המושפעים מתהליך ההתבגרות של העור.

    ממה כדאי להימנע ומה כדאי לעשות אחרי פיסול פנים או עיצוב קו לסת?

    * יש להימנע מטיפולים קוסמטיים נוספים כמו טיפולי פנים, איפור קבוע, פילינג או עיסויים.

    * יש להימנע ככל הניתן מטיפולי שיניים

    * חשוב לא לשהות במקום חם כמו סאונה ולהימנע משתייה חמה ביום הטיפול.

    * לא לשכוח להקפיד על שימוש יומיומי במסנני קרינה, בכל עונות השנה

    * על מנת להרגיע תופעות לוואי אפשריות כמו בצקת או שטפי דם מומלץ להשתמש במשחת טראומיל או ביאפין כל 3 שעות במשך 3 הימים הראשונים וכמובן להיוועץ עם הרופא המטפל.

    לאורך כמה זמן נשמרות תוצאות פיסול פנים או עיצוב קו לסת?

    ככלל תוצאות תהליך פיסול פנים וקו לסת נשמרות למשך שנים ארוכות ונוכל להבחין היטב בהבדל בין אזורים שטופלו לאזורים שעדיין לא שכן גם לאחר זמן ממושך ללא טיפול חוזר המצב לא חוזר לקדמותו. 

    עם זאת שימור התוצאה תלוי גם בחומר המילוי, אזור ההזרקה ותגובת הגוף של כל אחד מהמטופלים או המטופלות לחומרים השונים. כך או כך, לצורך שימור מיטבי של התוצאה, מומלץ לבצע פעולת "תחזוקה" קצרה ומרעננת אחת לשנה.

    האם קיימים סיכונים או תופעות לוואי בפיסול פנים או עיצוב קו לסת?

    פיסול פנים נחשב לטיפול מבוקש מבין טיפולי האסתטיקה הבלתי פולשניים ותופעות הלוואי האפשריות בתהליך הן קלות יחסית ועשויות לכלול שטפי דם או נפיחויות שיחלפו עד 48 שעות לאחר ההזרקה, או שטף דם תת עורי. קיימת היתכנות קלה גם לאסימטריה בשל בצקת שתחלוף גם היא ביום למחרת הטיפול.

    לסיכום:

    פיסול פנים ככלל או עיצוב קו לסת בלבד, מהווים חלופה בטוחה לנשים וגברים שמעוניינים בחיטוב וחידוש מראה הפנים ללא צורך בהתערבות ניתוחית במטרה להצעיר את מראה הפנים. כיום, בשל קלות הטיפול, אין צורך לחכות לגיל מבוגר ולסימנים מובהקים של הזדקנות העור או קו הלסת וניתן להתחיל בטיפולים כבר בגיל צעיר ולשמר את הקיים לאורך זמן.

    אנחנו כאן, במרפאת מומחי האסתטיקה של ד"ר רוני אמיד, כדי להתאים לכם פיסול פנים מדויק וכמובן עיצוב קו לסת מושלם עם החומרים הכי איכותיים והמכשור הכי עדכני – חייגו עכשיו