מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    ציפויי חרסינה לשיניים

    ציפויי חרסינה לשיניים

    מהו ציפוי שיניים?

    ציפוי שיניים היא שכבה מלאכותית המספקת הגנה על השן. ציפויי שיניים נועדו לספק פתרונות אסתטיים ופונקציונליים לטובת שיחזור ותיקון פגמים בשיניים.

    ציפויי חרסינה ברמה אמנותית אצל ד"ר רוני אמיד

    ציפויי חרסינה לשיניים – ספינת הדגל של רפואת השיניים האסתטית. בעזרת ציפוי חרסינה לשיניים ניתן לשפר את החיוך בצורה קלה ומהירה ולעצב מחדש חיוך מחמיא, חינני ורענן.

    התאמת ציפוי שיניים בעזרת הניסיון והידע של ד"ר רוני אמיד

    מטופלים רבים ביניהם כוכבי תקשורת, זמרים, שחקנים, ולמעשה כל מי שהופעתם החיצונית חשובה להם, מגיעים לד"ר רוני אמיד לעיצוב החיוך באמצעות ציפויי חרסינה לשיניים למינייט וציפויים אחרים. ד"ר רוני אמיד יוצר אסתטיקה דנטלית משנת 1990, אחראי לאלפי חיוכים יפים ומאושרים יותר, בין השאר הינו מפתח של שיטה ייחודית עבור ציפוי שיניים: ציפוי חרסינה היקפיים המהווים במקרים רבים תחליף לכתרים. הדבקת ציפוי חרסינה מסוגים למינייט, לומינירס או למעשה כל סוגי ציפוי השיניים דורשת מיומנות רפואית, הבנה אסתטית, ניסיון רב וכשרון.

    מה הם ציפויי חרסינה לשיניים?

    ציפויי חרסינה אלו הם עלים דקים (כ 0.5 מ"מ) מחרסינה המודבקים על השיניים ומאפשרים פתרון לסגירת מרווחים, שינויי צורה, שינוי כיוון וצבע שיניים. ראו את הסרטון בו ד"ר רוני אמיד מתארח בתוכנית שנהיה בריאים ומסביר על ציפויי שיניים.

    השאירו פרטים ונשמח לעמוד לשירותכם בהקדם!

      פתרונות עיצוביים עם ציפויי חרסינה לשיניים

      ציפויי חרסינה הינם "עלי חרסינה" דקיקים המודבקים על השיניים לאחר הכנה מינימלית ויוצרים ציפוי עדין בעל גוון המותאם לגווני השן הטבעית או משנים את הגוון למחמיא יותר מצבען הטבעי של השיניים ומעניקים פתרונות מהירים ויפים למצבים שונים בהם נדרש שינוי לצורך רפואי או אסתטי של השיניים.

      ציפוי חרסינה לשיניים לפני ואחרי

      לפני ציפוי שיניים ללא השחזה אחרי ציפוי שיניים

      סוגים של ציפוי שיניים

      במרפאת ד"ר רוני אמיד אנו מציעים מגוון סוגים של ציפוי שיניים כגון: ציפוי אימקס (E-MAX), ציפוי חרסינה למינייט, לומינרס וציפויים היקפיים המאפשרים לנו אפשרויות רבות לשינוי אסתטי

      • ציפוי חרסינה לשחזור והשלמה של שיניים שבורות.
      • ציפוי להארכת שיניים קצרות או שחוקות והשלמתן לאורכן המקורי (או ארוך יותר מהאורך המקורי).
      • ציפוי חרסינה לשיניים לצורך שינוי מיקום קו אמצע החיוך.
      • ציפוי לשיניים לסגירת מרווחים בין שיניים או מרווחים שנוצרו בין השיניים כתוצאה מחשיפת שורשים. (במקרים אלו ציפויי חרסינה לא רק תורמים למראה האסתטי אלא גם מסייעים להגנה מפני עששת ולצמצום רגישות לחום וקור עקב שורשים חשופים).
      • ציפוי חרסינה גם לשינוי צורת השיניים וכיווני השיניים בלסת כתחליף לטיפולי יישור שיניים. פעולה זו מיושמת באמצעות הדבקת הציפויים במידות עובי שונות, כדי ליצור מראה של שיניים ישרות ואחידות בעלת צבע אחיד ורענן יותר.
      • שינוי היחסים בין השיניים והתאמתן לצורות האסתטיות הנכונות.
      • הבהרת שיניים קבועה (להבדיל מהבהרת שיניים עם חומרים כימיים שתוצאותיה עמידות לפרק זמן מוגבל).
      • בעזרת ציפוי שיניים ניתן לבצע הבהרת שיניים קבועה גם עבור מי ששיניהם כהות ואינם יכולים להבהיר באופן כימי (למי ששיניהם כהות בגלל תרופות, או בגלל מחלה המשפיעה על צבע השיניים).

      מעוניינים למצוא את החיוך היפה שלכם? מתוך מגוון סוגי ציפוי שיניים, נמליץ על הציפויים המתאימים ביותר לנתונים הייחודיים שלכם. המטופלים במרפאתנו כבר יודעים שהניסיון והידע הנרחב עושים קסמים בכל חיוך מחדש. סוגים של ציפוי שיניים ללא שיוף

      ציפויי חרסינה למינייט

      בציפויי החרסינה הקונבנציונליים (חזיתיות חרסינה או למינייט) מסירים כ-0.5 מ"מ מחזית השן. הסרת שכבה דקה מחומר השן הטבעי נועדה למנוע מהשן להראות עבה לאחר הדבקת הציפוי כמו גם  לאפשר מעבר אור דרך השן ויצירת אפקט של מראה טבעי ושקיפות.

      ציפויי חרסינה למינייט מאפשרים לרופא ולטכנאי ליצור שינויים בגודל השיניים, לסגור מרווחים ביניהן, להשפיע על צבען, ולקבל חיוך אסתטי מרהיב. במקרים רבים, ציפוי חרסינה לשיניים או ציפוי למינייט לשיניים, מהווים חלופה להתקנת כתרים על גבי שיניים שעברו טיפול מסוג טיפול שורש, כאשר נותרת בהן כמות מספקת של חומר שן. במיוחד כאשר מדובר בשיניים הקדמיות, ציפויי שיניים למינייט מהווים פתרון אסתטי אופטימלי.

      ציפויי חרסינה לשיניים למינייט

      תוצאות מעולות עם ציפויי חרסינה למינייט

      יצירת מראה צעיר וחינני בעזרת ציפוי למינייט לשיניים שחוקות, שבורות, מוכתמות או בעלות צבע לא אסתטי. ציפויי חרסינה למינייט מאפשרים הרחבת שיניים צרות וסגירה של מרווחים גדולים במידה וקיימים בין השיניים, ציפויי למינייט מאפשרים יצירת קו אמצע חדש לחיוך, יוצרים איזון מחודש בקשת השיניים ובסימטריה בכלל, עם למינייט ניתן לשנות את פרופורציות השיניים על מנת  על מנת לקבל מראה אסתטי, בעזרת ציפוי שיניים למינייט ניתן לפתור בצורה מושלמת תופעות של שיניים כהות ומוכתמות. ציפוי שיניים למינייט

      ציפויי חרסינה לשיניים לומינירס

      במקרים מסוימים מבוצעים במרפאה טיפולים בעזרת ציפויי שן מחרסינה דקיקה וחזקה במיוחד, כדוגמת ציפויי לומינרס האמריקאים: דקיקים מאד ולכן לא נדרשת השחזה משמעותית של חומר השן. במקרים אלה מספיקה השחזה מינימלית להדביק את הציפוי הדקיק אל שכבת האמייל של השן. ציפויי לומינירס יוצרו בעבר בארצות הברית ע"י חברת דנמט (Denmat), הידועה כאחת החברות המובילות בעולם בתחומי הקוסמטיקה הדנטלית, והיום מיוצרים ציפויים בטכניקה דומה ע"י טכנאי בארץ במקרים המתאימים לטיפול זה. ציפויי חרסינה לשיניים לומינירס

      איך מתבצע תהליך ציפויי חרסינה וכמה זמן לוקח?

      תהליך ביצוע ציפוי חרסינה לשיניים מחולק לשני שלבים – שלב תיאום הציפיות וההדמיה ולאחריו שלב הביצוע. בשלב תיאום הציפיות מבצעות תמונות סטילס, מתקיימת שיחת תיאום ציפיות והבנה מהם מאפייני החיוך אותם מעוניינים לשנות, רצוי לקיים שיחה גם עם הטכנאי במעבדה ולאחריה נבנה מודל וירטואלי של השיניים העתידיות על המחשב, בעקבותיו של המודל על המחשב נבנה מודל תלת מימדי ממנו ניתן להתרשם מהשיניים העתידיות. לאחר מכן ניתן ליצור הדמיה בפה המטופל בעזרת תבנית סיליקון התואמת לצורת השיניים העתידיות של המטופל. לאחר אישור הדמיית החיוך ע"י המטופל עוברים לשלב הביצוע הכולל השחזת השיניים דרך מודל ההדמיה המונח על השיניים ,כך מבטיחים הסרה מינימליסטית של חומר שן בדיוק כפי שנדרש לצורך הציפויים. לאחר לקיחת המידות (בצורה דיגיטאלית או אנלוגית) מבוצעים ציפויים זמניים מאותה תבנית סיליקון ששמשה להדמיה. לאחר כ7-10 ימים ניתן להניח את ציפויי החרסינה על השיניים לצורך בדיקת התאמה ובחינת התוצאה האסתטית שהתקבלה. בהמשך מודבקים הציפויים על השיניים ומבוצע איזון ראשוני של סגר השיניים. נדרשת כמובן פגישת ביקורת בה בודקים שלא נותרו שיירי דבק, מבוצע איזון מדויק של הסגר ובכך נשלם התהליך.

      מהם סיבוכים ותופעות לוואי של ציפויי חרסינה

      בהכנה נכונה של השיניים לציפויי חרסינה לא אמורים להיות סיבוכים. במקרים בהם מעבר להסרת שכבת האמאיל נדרשת הסרת עששת , תתכן רגישות בשיניים בהתאם לכמות העששת אותה יש צריך להסיר. בדומה לביצוע שחזורים על השיניים – ככל שהעששת עמוקה כך ייקח לשיניים פרק זמן ארוך יותר להתגבר על הרגישות. ניתן לסייע להפחתת רגישות בעזרת שטיפה עם חומרי שטיפה לשיניים רגישות או צחצוח בעזרת משחות לשיניים רגישות. סיבוך נוסף העלול להיווצר הינו אכזבה מהתוצאה האסתטית שהתקבלה במידה וישנו פער בין ציפיות המתרפא לבין התוצאה שהתקבלה בפועל. בחלק מהמקרים ניתן לבצע שינויים בחיוך ושינוי בצורת הציפויים גם לאחר הדבקת ציפויי החרסינה ובמקרים אחרים ניתן פשוט לבצע את הציפויים או חלקם מחדש על מנת שיתאימו יותר לציפיות המטופל.

      האם ישנן חלופות לציפויי חרסינה?

      טיפול בעזרת ציפויי חרסינה נועד לתת מענה למספר סוגי שינויים בשיניים. את חלקן (כמו מרווחים בין השיניים, כיוונים או מנח לא תקין של השיניים) ניתן לפתור בעזרת יישור שיניים. חלק אחר (כמו שיניים קצרות, שבורות או שחוקות) ניתן לפתור בעזרת ציפויים מחומרים מרוכבים על יתרונותיהם וחסרונותיהם. אך הפתרון העמיד, היציב ובעל האפשרויות המגוונות ביותר לשינוי העומד היום לרשותנו הינו בעזרת ציפויי חרסינה.

      ציפויי חרסינה היקפיים – פיתוח בלעדי של ד"ר רוני אמיד

      ד"ר רוני אמיד, מבכירי הרופאים בתחומי האסתטיקה הדנטלית, פיתח לאורך השנים שיטה ייחודית המיועדת למטרות ציפוי חרסינה לשיניים. שיטה זו זכתה לכינוי: ציפויי חרסינה היקפיים, וזאת בשל העובדה שציפויי חרסינה אלו עוטפים את כל חזית השן וחלק ניכר מחלקה הפנימי. גם ציפויי החרסינה ההיקפיים אינם מצריכים הסרה רבה של חומר שן, ולכן מקנים הגנה מקסימאלית לשיניים יחד עם ציפוי שיניים אסתטי ועמיד לאורך זמן. הציפויים ההיקפיים עוטפים את רוב השן, אך בניגוד לכתר הסרת חומר השן הינה מינימליסטית ביותר ודורשת הסרת שכבה דקה בלבד בדומה לנדרש בציפויים חזיתיים. ניתן לעשות שימוש בציפויי חרסינה היקפיים במקום כתרי חרסינה בשיניים קדמיות. במקרים רבים בהם ברפואת השיניים הקונבנציונלית מבצעים כתרים. ציפויי חרסינה היקפיים ציפויי חרסינה היקפיים מאפשרים יצירת מעטה הגנה על שיניים חלשות, שיניים שחסר בהן חומר רב, שיניים שנהרסו עקב עששת, שיניים שעברו טיפולי שורש או שיניים בהן לא נותרה כמות מספקת של אמייל השן למשל כתוצאה משחיקה, או מחומציות כתוצאה מצריכה מוגברת של משקאות מוגזים, מיץ תפוזים לימון ועוד.

      מי מתאים לטיפול בעזרת ציפויי חרסינה?

      ציפוי חרסינה לשיניים יכולים להתאים כמעט לכל אדם בוגר שבפיו קיימות שיניו הטבעיות. בטיפול בילדים הנטייה היא להמתין עם ביצוע ציפויי חרסינה עד הגעתם לגיל בו הפנים סיימו את התפתחותן (בסביבות גיל 18-22) או לחילופין ניתן לבצע לילד או לבן הנוער ציפוי שיניים חרסינה אך מראש מסבירים להורים כי ייתכן ויהיה צורך להחליף את ציפויי החרסינה עם סיום התפתחות הפנים. בשיניים בהם קיימים שחזורים (סתימות) יש צורך בהחלפת השחזורים בעת ביצוע הטיפול ואם השחזור הוא נרחב מומלץ לעטוף גם את השחזור (בחלקה הפנימי של השן) בעזרת ציפוי חרסינה היקפי או אם השחזור הינו בשניים אחוריות, ניתן לבנות ציפוי משולב במילואה (inlay). לא ניתן לבצע ציפויים אסתטיים לשיניים במקומות בפה בהם קיימים חוסרי שיניים ורצוי לא לבצע ציפוי על גבי כתרים ישנים אלא אם הכתר עליו נדרש ציפוי מהווה חלק מגשר נרחב ולא מעוניינים להחליף את כל הגשר. במקרים בהם אין מספיק שטח פנים להדבקה בטוחה של ציפויים כמו למשל במקרים של שיניים קצרות או שחוקות במיוחד, או לחילופין בשיניים בהן קיים חוסר רב של אמאיל למשל כתוצאה ממחלה גנטית, ניתן לעטוף את השיניים בעזרת ציפויי חרסינה היקפיים, מעצם המבנה ההיקפי של ציפויים אלו נדרשת פחות הדבקה חזקה לאמאיל ועצם עטיפת השן יכולה ליצור אחיזה חזקה ובטוחה של הציפויים.

      רוצים לדעת איזה ציפויי שיניים מתאימים לכם?

      קבלו חיוך מושלם שתמיד רציתם עם ציפוי לשיניים, רופאי השיניים המנוסים שלנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת כדי להעניק לכם חיוך ומראה טבעי, ציפויי חרסינה תל אביב לבירור מחירים של ציפוי שיניים בחרסינה, תיאום פגישת ייעוץ ו/או כל נושא אחר צרו קשר כעת ותוכלו ליהנות מהשיטות המתקדמות ביותר, התאמה וביצוע אמנותיים.

      אחרי הלבנת שיניים לפני הלבנת שיניים
      אחרי לפני שיקום הפה
      ציפוי שיניים לפני שיקום הפה
      אחרי ציפוי שיניים במרפאת ד
      לפני ציפוי שיניים במרפאת ד
      אחרי כתר זירקוניה
      לפני כתר זירקוניה
      אחרי ציפוי שיניים
      לפני ציפוי שיניים

      מהו ציפוי שיניים?

      ויניר או ציפוי הינה שכבת חומר המצפה שן. מטרת הציפוי היא שיפור האסתטיקה וגם הגנה על השן מפני שברים ונזקים.

      מאילו חומרים עושים ציפוי שיניים?

      ניתן לבצע ציפויי שיניים בעיקר משני סוגי חומרים: חרסינה או חומרים מרוכבים.

      מהו ציפוי חרסינה?

      ציפויי חרסינה אלו הם עלים דקים (כ 0.5 מ"מ) מחרסינה המודבקים על השיניים ומאפשרים פתרון לסגירת מרווחים, שינויי צורה, שינוי כיוון וצבע שיניים.

      האם ציפויי החרסינה חזקים ועמידים?

      בהכנה נכונה ושמרנית של השיניים, הדבקת ציפויי החרסינה היא אל אמאיל השן. האמאיל הוא שכבת ההגנה על השיניים, ככל שנותר שטח פנים גדול יותר של אמאיל כך ההדבקה עמידה וחזקה לשנים רבות. החרסינה המשמשת היום לביצוע ציפויי חרסינה (ליתיום דיסליקט) הינה חזקה מאד.

      לכמה זמן מחזיקים ציפויי חרסינה?

      ציפויי חרסינה הנבנים מהחומרים המתקדמים יכולים להשאר על גבי השיניים שנים רבות מעצם ייצורם מחומרים מאד עמידים והדבקתם אל אמאיל השן.

      כיצד מתבצע תהליך ציפויי חרסינה?

      תהליך ביצוע ציפויי חרסינה מחולק לשני שלבים – שלב תיאום הציפיות וההדמיה ולאחריו שלב הביצוע. לאחר אישור הדמיית החיוך ע"י המטופל עוברים לשלב הביצוע.

      מהם הסיבוכים ותופעות לוואי של ציפויי חרסינה?

      בהכנה נכונה של השיניים לציפויי חרסינה לא אמורים להיות סיבוכים.

      עברתי במרפאתו של רוני אמיד ממספר טיפולים ישור שיניים וציפוי שיניים
      והתוצאות מדהימות!!!
      הצוות במרפאה במילה אחת מדהים!!!
      ממליצה בחום

      נאווה רוסו

      ד"ר רוני אמיד רופא בחסד עליון אלוף עולם באסטטיקה דנטלית גרם לי לחייך מחדש מומלץ בחום , יחס חם אישי ואוהב מכל צוות המרפאה
      ומקצועיות מספר 1

      שגית גז

      מאמרים בנושא שיכולים לעניין אתכם