מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    איך להלבין את השיניים שלכם?

    איך להלבין את השיניים שלכם?

    מי שעם השנים איבד אט אט את הצבע הלבן הבוהק של השיניים שלו וודאי מחפש רעיונות או דרכים להחזיר לפה שלו את המראה הלבן, הבוהק והבריא. גם אם אין מדובר בעניין בריאותי – יש כאן שיקול אסתטי משמעותי מאד ואנשים לא מקלים בו ראש. כיום קיימים לא מעט טיפולים של הלבנת שיניים בטכנולוגיות שונות אשר לבטח תהיינה מתאימות לכל אחד ויחזירו לו חיוך מושלם כמו שלבטח היה לו בעבר. כיום אפשר להשיג בחזרה שיניים לבנות וכל מה שנותר הוא להבין את ההבדלים בין השיטות השונות ולבחור את זו שתהיה המתאימה ביותר.

    כאמור, ישנן כמה שיטות הלבנת שיניים. את חלקן יש לבצע על ידי רופא השיניים, חלקן מבוצעות על ידי שיננית וישנן אפילו שיטות הלבנה ביתית על ידי תכשירים שניתן לעשות בהם שימוש בבית על ידי המטופל בעצמו. כאשר בוחרים בשיננית או ברופא השיניים צריך לדעת שההלבנה מבוצעת על ידי חומר כימי אשר בזכותו אפשר לקבל בחזרה שיניים בוהקות. לעיתים קרובות מתרחשת חזרה לצבע הטבעי אך במקרים רבים ההלבנה נראית פחות טבעית, אם כי קשה מאד לנחש שלא מדובר בצבע הטבעי של השיניים, שכן אין הצבע נראה מלאכותי או בוהק מדי.

    מהי שיטת זום?

    שיטת ZOOM היא טכניקת הלבנה המבוצעת במרפאתו של רופא השיניים ומשלבת שימוש בחומר הלבנה בתצורת ג'ל הנמרח על השיניים עם קרן אור מיוחדת המתאימה לתגובה עם הג'ל המאיץ את התהליך ובעצם מלבין שיניים, רק בשילוב של שני אלה מדובר בהליך שנחשב לקצר ופשוט. ראשית יש להפריד את השפתיים והחניכיים מאזור השיניים, מפני החומרים הבאים במגע עם השן – חומר הלבנה אמנם אינו מזיק אך עלול לצרוב בשפתיים או החניכיים. לאחר ההפרדה מורחים את החומר ומקרינים עם המנורה המיוחדת את האור.

    מה לגבי הלבנת שיניים טבעית?

    כיום ישנם חומרים שידועים כמלביני שיניים ואפשר לנסות שימוש בהם לפני שפונים לעזרתו של רופא השיניים. הלבנה טבעית עשויה לכלול שימוש במשחות שיניים המכילות סודה לשתייה או מלח לימון, חומצות שונות הבטוחות לשימוש בחלל הפה או הימנעות מזוגי מזונות אשר עלולים לגרום לדהיית צבע השיניים ופגיעה במראה שלהן.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם