מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    בחג השבועות תלבשו לבן

    בחג השבועות תלבשו לבן

    לקראת חג השבועות במסגרת  ה"גל הלבן " הכולל את הבגדים הלבנים ,עוגות הגבינה ושאר מאכלי החלב, הגיע גם תורן של השיניים. ניתן ליצור בקלות, באמצעים פשוטים חיוך צחור כמו בפרסומות וכפי שפנטזנו כבר מזמן מול המראה.

    הטיפול השגרתי מתחיל בטיפולי הסרת אבנית וצביעה אצל השיננית המסורה.

    בתוך פרק זמן קצר ביותר יוחזר לשיניים צבען ומראן המקורי, זאת לאחר שייפרדו מכתמי העישון ,קפה, תה או שאריות מזון שהתנחלו על השיניים וסרבו לפרוש גם לאחר שכנוע וצחצוח מסיבי ואגרסיבי.

    אם לאחר מכן מצביעה התבוננות חוזרת במראה על סימני חוסר שביעות רצון מצבע השיניים ניתן לעלות מדרגה ולהבהיר את השיניים, ניתן במסגרת טיפול קצר  (כשעה) להבהיר את השיניים במרפאת השיניים.

    באם התוצאה עדיין אינה גורמת לחיוך של שביעות רצון ניתן להגביר את האפקט בעזרת תבניות אישיות המותאמות על ידי רופא השיניים, ממלאים בהן באופן עצמאי מעט חומר הלבנה ומניחים את התבנית על השיניים לפני השינה או לחילופין מספר שעות במהלך היום למשך 5-6 ימים .

    במקרים בהם תוצאות הבהרת השיניים אינן מספקות ניתן לשנות צבע שיניים (כמו גם את צורתן)  בעזרת ציפויי חרסינה, אלו הם עלים דקים מחרסינה המודבקים בחזית השיניים, בעזרת ציפויי החרסינה ניתן לשנות צבען של שיניים אך יחד עם זאת לשמור על צבעים טבעיים, החזיתית הדקה והשקופה מאפשרת מעבר קרני אור דרכה ועל ידי כך הצבע המתקבל הינו חי בדומה לצבע שן טבעית, החזיתיות מאפשרות לשנות כיוון שיניים אם להבלטה החוצה או לחילופין הכנסת שיניים אל תוך חלל הפה, השוואת גודל שיניים, השלמת שיניים שבורות, שנוי רוחב או אורך שיניים ועל ידי כך מתאפשרת סגירת מרווחים או השלמת שיניים שחוקות וכמובן כל זאת תוך שמירה על חיות השן והתוצאה האסתטית המדהימה נשמרת שנים רבות.

    להשלמת מראה החיוך הלבן המושלם ניתן היום להיפרד מ" סתימות הכסף "האפורות/שחורות ולהחליפן בסתימות לבנות בצבע השן וזאת מבלי להתפשר על החוזק התפקודי . לא עוד השתקפות הסתימות הכהות דרך קירות דקים של שן או הכתמה כהה מחומרים שחלחלו לחניכיים. התוצאה האסתטית המתקבלת מרשימה ביותר, השיניים המשוחזרות נראות טבעיות לחלוטין וזאת מבלי להתפשר על חוזק השחזור, ועוד לא הזכרנו את הפחתת התחושה המוכרת בשיניים כתוצאה משנויי טמפרטורות (חום או קור) כתוצאה מכך שהשחזור אינו מכיל מתכת או את התרומה לאיכות הסביבה (כמו גם לגופנו אנו) מכך שהשחזורים החדשים אינם מכילים כספית.

    שיניים אשר שינו צבען בעקבות טיפול שורש או אבדו חומר שן רב ניתן לשקם בעזרת כתר .כתר החרסינה האיכותי נראה כשן טבעית לכל דבר על כל גווניה ומאפייניה  ,בעזרת שלוב  של דיוק רב בעבודת הרופא ועבודת טכנאי מוקפדת, יתקבלו כתרים המשתלבים בצורה מושלמת בחברת השיניים האחרות ויתרמו להשגת אפקט החיוך המושלם. כתרים ללא מתכת יעזרו לתגובה בריאה של חניכיים מסביב לכתר ולא נראה את האזור הכהה והדלקתי הנפוץ כל כך בכתרים מהעבר.

    למידע נוסף על הלבנת השיניים

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם