מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    הטכנולוגיה המתקדמת ביותר

    הטכנולוגיה המתקדמת ביותר

    לקיחת מידות על ידי סורק ממוחשב

    במרפאתנו מבוצעים טיפולי השיניים המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית, המרפאה הנה מרפאה דיגיטלית, מידות לשחזורים נלקחות ברוב המקרים באמצעות סורק ממוחשב, במקום בטכניקת לקיחת המידות המסורתית העושה שימוש בחומרי מידה בתוך כפות המוכנסות לפה, הגורמות לעיתים לתחושת חנק או גירוי להקאה, טכניקת לקיחת המידות ע"י סריקת השיניים הינה מדויקת מאד, נתוני הסריקה נשמרים על המחשב ויכולים לשמש למטרות נוספות עתידיות.

    נתוני הסריקה מועברים ברשת אל המעבדה, הטכנאי מתכנן ובונה וירטואלית את השיניים על גבי מסך המחשב ובלחיצת כפתור מיוצרים הכתרים, ציפויי שיניים או השיקום על גבי שתלים בעזרת מחרטה תלת מימדית המיצרת ללא מגע יד אדם.

    תכנון השתלים נעשה מראש גם הוא בצורה ממוחשבת כאשר נתונים מצילומי הסיטי הממוחשבים מועברים יחד עם נתוני הסריקה של הלסתות ומתאפשרת יצירה של תבנית הממקמת בצורה מדויקת אידיאלית את השתלים בפה בהתאם לנתוני הלסתות ואיכות העצם יחד עם מיקום השיניים העתידיות אותן אנו רוצים ליצור על גבי השתלים.

    במקרים בהם כמות העצם בלסתות הינה מינימלית, מבוצעים במרפאתנו שתלים חדשניים קצרים במיוחד או שנתוני צילומי הסיטי הממוחשב ונתוני הלסת נשלחים לגרמניה ושם מבוצעים שתלים המתחברים חיצונית על עצם הלסת (מתחת לחניכיים) שתלים אלו מתוכננים ומותאמים אישית למטופל וייחודם הוא בכך שאחיזתם ללסת הינה על ידי התאמה מושלמת וחביקת עצם הלסת והינם מוברגים מהצדדים אל הלסת כך גם במקרים בהם כמות העצם הינה מזערית ולא מאפשרת השתלה של שתלים סטנדרטיים לתוכה או במקרים בהם לא ניתן לבצע תוספת עצם כמו הרמת סינוס או עיבוי עצם ,ניתן לתכנן וליצור שתלים אישיים ולהחזיר למטופל איכות חיים על ידי שיקום קבוע שיאפשר תפקוד מלא עם פה מלא שיניים כבר ביום ההשתלה.

    אילחוש/הרדמת שיניים באמצעות מחשב

    במרפאתנו נעשה שימוש גם במכשיר ממוחשב המשמש להרדמת השיניים במקום מזרק ידני. למטופלים החוששים ממזרק ההרדמה, להקטנת חרדה, להפגת טראומה ממזרקים, קיים במרפאתנו מכשיר מבוקר על ידי מחשב להחדרת חומר הרדמה. בקרת המחשב מאפשרת כיוון מדויק של כמות לחץ ומהירות חומר ההרדמה ועל ידי כך נמנעת תחושת הכאב בזמן ההרדמה, כמות החומר מדודה וניתנת לשליטה, ניתן להרדים שן בודדת ואין צורך בהרדמת כל הלסת. מכיוון שכמות החומר המוחדרת מדויקת, תחושת ההרדמה פגה לאחר פרק זמן קצר ואין צורך בהמתנה של שעות להעלמת תחושת אי הנוחות עד להתפוגגות החומר כפי שקורה לעיתים בהרדמה בעזרת מזרק ידני.

    תמונת מכשיר אלחוש

    הלבנת שיניים בשיטת ה-ZOOM

    מלבד טכניקת ההלבנה המסורתית העושה שימוש בתבניות ביתיות מבוצעת במרפאתנו הלבנת שיניים מהירה בעזרת מנורת "זום" המאיצה את חומרי ההלבנה ומאפשרת הבהרת השיניים תוך שעה בטיפול אחד במרפאה.

    מיכשור חדיש של מרפאה

    רנטגן דיגיטלי

    בניגוד למכשור הרנטגן המסורתי, המצוי ברוב מרפאות השיניים בארץ, מכשיר הרנטגן הדיגיטלי שבמרפאתנו מעביר את התמונה ישירות למחשב. הוא מאפשר אבחנה מדויקת ומהירה, ואיכות הצילומים שלו טובה יותר. עיבודים ממוחשבים של התמונה המתקבלת מסייעים רבות באבחנה. ולא פחות חשוב: מכשיר הרנטגן הדיגיטלי מפחית את עוצמת הקרינה למתרפא ב- 90%.

    ציוד דנטלי חדיש ומתקדם

    המכשור הדנטלי במרפאתנו הוא המודרני והעדכני ביותר בתחום רפואת השיניים. הוא מאפשר לנו להגיע לתוצאה הטובה ביותר, בכל אחד מסוגי הטיפולים השונים.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם