מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    כמה עולה הלבנת שיניים?

    כמה עולה הלבנת שיניים?

    ברפואת השיניים אין מחירון אחיד ועלות הלבנת שיניים אינה מוצר אחיד שניתן להשוות את מחירו בין מספר מקומות על מנת לקבל את המחיר הזול ביותר עבור הטיפול. למרות זאת ננסה ליצור מורה נבוכים על מנת לתת מספר כלים בעזרתם ניתן ליצור השוואה בין סוגי הטיפול השונים

    בטיפול שיניים כמו בטיפולים אסתטיים נוספים ישנה חשיבות רבה לרופא השיניים האמון על ביצוע הטיפול, האם הלבנת השיניים היא אכן הטיפול הנכון המתאים לפתרון הבעיה האסתטית?

    רופא השיניים מיומן בתחום האסתטיקה יודע להציע את סדר הטיפולים הנכון, זמן מתאים לבצע את הלבנת השיניים, כמה זמן אחרי ההלבנה ובאיזה שלב יש להחליף שחזורים, יכול לענות האם הנכם מתאימים לטיפול של הלבנת שיניים או שאולי הטיפול המומלץ הינו טיפול מסוים אחר כמו למשל ציפויי חרסינה.

    רופא שיניים מיומן בתחום האסתטיקה יוכל להמליץ על מספר חלופות טיפוליות, לעיתים בחלק מהשיניים יש לבצע הלבנת שיניים אך באחרות יש לשלב ציפויי חרסינה או כתרים.

    כמובן שככל שצוות המרפאה מנוסה יותר בבצוע טיפולים אסתטיים והרופא טיפל במקרים רבים עם בעיות דומות, כך יוכל להתאים את הטיפול הנכון ביותר למקרה וימנע מקרים של עגמת נפש.

    ישנן טכניקות שונות להלבנת שיניים, בחלקן נעשה שימוש בחומרי ההלבנה בבית לעומת השקעת "זמן כיסא" מצד רופא השיניים בהלבנת שיניים המתבצעת במרפאה. הלבנת השיניים במרפאה מהירה מאד ויתרונה הגדול הוא שהתוצאה ניכרת לעין כבר עם היציאה מכיסא הטיפולים.

    בתהליך הלבנת השיניים במרפאה חשוב מאד להכיר את הטכניקה בה נעשה שימוש, מהו המאיץ בו משתמשים? האם האצה כימית או בעזרת מנורה?

    הלבנת שיניים מואצת בעזרת מנורת לד הינה הטכניקה הנפוצה ביותר כיום אך כמו בתחומים רבים אחרים קיימות מנורות שונות ברמות עוצמה שונות וכדאי לבדוק האם נעשה שימוש במנורה מחברה מוכרת ובחומרי הלבנה מחברה מוכרת על מנת להבטיח הצלחת התהליך ואת התוצאה המצופה בסופו.

    כלל זה נכון גם לגבי הלבנת שיניים המתבצעת בעזרת תבניות בבית, חשוב לעשות שימוש בחומרי הלבנה מחברות מוכרות על מנת להבטיח ככל הניתן את שביעות הרצון, מהתוצאה המתקבלת.

    ישנן ערכות הלבנת שיניים שונות אותן ניתן לרכוש ברחבי הרשת או ברשתות הפארמים השונות, חומרים הנמכרים ללא פיקוח רופא שיניים יהיו בעלי ריכוז חומר פעיל נמוך, ניתן להלבין בעזרתם את השיניים אך לרוב נדרש פרק זמן ארוך מאד על מנת להגיע לתוצאה מספקת.

    גם במקרים בהם מבוצעת הלבנת שניים בעזרת ערכות אלו כדאי לבצע בדיקה מסודרת לפני תחילת הטיפול אצל רופא המיומן בביצוע טיפולים אסתטיים לשיניים על מנת שיבדוק האם ישנן מגבלות שונות המונעות בצוע התהליך או להביא לידיעת המטופל גורמים שונים אותם יש לקחת בחשבון לפני בצוע התהליך כמו למשל הצורך בהחלפת שחזורים שונים בעקבות הלבנת השיניים.

    מחירון ואפשרויות תשלום טיפולי שיניים

    הלבנת שיניים החל מ-2,500 ש"ח

    • ניתן לשלם בכל כרטיסי האשראי עד 12 תשלומים ללא ריבית.
    • ניתן לקבל הלוואה חוץ בנקאית על ידי מימון ישיר – לקבלת פרטים נוספים צרו עמנו קשר
    • מעודכן לחודש יולי 2021 כל המחירים כוללים מע"מ

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם