מרפאת שיניים דוקטור רוני אמיד

למידע נוסף וקביעת תורים

השאירו פרטים ונשמח לעמוד
לשירותכם בהקדם!

    חייגו אלינו צור קשר ווטסאפ

    מידע על ציפויי חרסינה

    מידע על ציפויי חרסינה

    אמנות דנטאלית בציפויי חרסינה

    אם חלמתם על חיוך הוליוודי חינני ובוהק, בדיוק כמו זה של הכוכבים הגדולים, ציפויי חרסינה הם הפיתרון אותו הנכם מבקשים!

    בדומה לאהבה, גם כאן, הביקוש למראה המושלם לא מסתיים אף פעם… וכאשר כבר ברור כי באמצעות אסתטיקת הפה והחיוך ניתן לשפר כל מראה, באופן מהיר ופשוט יחסית, אך עם זאת משמעותי ובולט לעין, ודאי תרצו לדעת מה, איפה, מתי, למה, למי ובעיקר איך- באמצעות ציפויי חרסינה, אנחנו, במרפאת ד"ר רוני אמיד יוצרים את החיוך הכי יפה, שלכם…

    כמה דברים שחשוב לדעת על ציפויי חרסינה, בדרך לחיוך המושלם:

    מהם ציפויי חרסינה?

    ציפויי החרסינה הפופולאריים הנקראים גם למינייט, למינייט ויניר, פורצלן ויניר, חזיתיות חרסינה ועוד, הינם עלי חרסינה דקים במיוחד, המיוצרים במעבדת השיניים לאחר הסרת שכבה  דקה מאד (פחות מ-0.5 מ"מ) מהשיניים המטופלות, מודבקים העלים בחזית השיניים ויוצרים ציפוי עדין אך עם זאת עמיד מאד, המהווה פיתרון למגוון רחב של פגמים אסתטיים, כאלו המצריכים כיסוי, שינוי או הסתרה, כמו שן שבורה, סדוקה, קצרה, שחוקה או הטיה קלה, צבע שיניים כהה כתוצאה מחבלה, נטילת תרופות או מחלה, ואתגרים אסתטיים אחרים.

    עלי החרסינה מודבקים  על גבי השיניים והופכים חלק בלתי נפרד מהשן ומעניקים לובן בוהק ומראה כובש וזוהר.

    ציפויי חרסינה 'לומינרס', המיוצרים ומיובאים במיוחד מארצות הברית, מאפשרים הדבקה ללא השחזה משמעותית של השן, ונשקלים לשימוש במרפאה לאחר התייעצות והחלטה מותאמת מטופל.

    מעבר לציפויים הקונבנציונליים, ד"ר רוני אמיד, מבכירי הרופאים בארץ ובעולם בתחומי האסתטיקה הדנטאלית ומי שאחראי על אלפי חיוכים יפים של כוכבי תקשורת, זמרים, שחקנים ומטופלים מחויכים רבים, פיתח שיטה ייחודית: ציפויי חרסינה היקפיים.

    בשיטה זו, ציפוי החרסינה עוטף את חזית השן כולה ומקיף גם חלקים ניכרים מהמבנה הפנימי של השן. בכך למעשה, הוא מהווה תחליף לכתרי החרסינה הישנים והמוכרים.

    היות ושיטת ציפויי החרסינה ההיקפיים אינה מצריכה הסרה רבה של חומר שן טרם ההדבקה, היא מאפשרת ציפויי גם לשיניים אשר מסיבות שונות לא נותרה בהן כמות מספקת של אמאייל, ויוצרת עבור שיניים חלשות והרוסות, מעטה הגנה מיטבי ואסתטי.

    מתי ולמי מומלץ לבצע ציפויי חרסינה?

    • ציפויי חרסינה מומלצים לבנייה, שחזור והשלמה של שיניים שבורות.
    • הארכת שיניים קצרות או שחוקות ושינויי יחסי הגודל של השיניים מתבצעים גם הם בהצלחה מרובה באמצעות ציפויי חרסינה.
    • מומלץ לבחור בציפויי חרסינה לסגירת רווחים בין השיניים. במידה והרווחים נוצרו כתוצאה משורשים חשופים, ציפוי החרסינה מסייע גם להגנה מפני עששת ומצמצם רגישות אופיינית לחום וקור.
    • כאשר יש צורך בשינוי צבע או הבהרת שיניים קבועה ועמידה, ציפויי חרסינה הינם הבחירה האידיאלית.
    • במקרה של צורך בטיפולי יישור שיניים או תיקון מינימאלי, שינוי צורה, כיוון, מיקום ועיצוב מחדש, הדבקת ציפוי חרסינה במידות עובי שונות תיצור מראה שיניים ישר ואחיד.

    ציפויי חרסינה במרפאת ד"ר רוני אמיד

    בדיקה, התייעצות והתאמה אישית למטופל הם שלבים חשובים ביותר בבניית תוכנית להצלחת הטיפול ולחיוך הרחב שלכם בסיומו.

    במרפאתנו קיימים מגוון סוגים של ציפויי חרסינה המאפשרים את ההתאמה המדויקת ביותר עבור הנתונים הייחודיים שלכם. התאמה מיטבית של צבע וסוג הציפוי, לצד ידע, מיומנות טכנית גבוהה וניסיון רב שנים של הרופא המבצע, הם אלו אשר יזכו אתכם בחיוך הנצחי.

    רוצים לדעת יותר על ציפויי חרסינה לשיניים במרפאה? מעוניינים בהתאמה אישית לשיטת ציפויי החרסינה המדויקת ביותר עבורכם? צרו איתנו קשר ונשמח לחייך אתכם.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם